Yüzyüze Muayene

Merhaba,

Herhangi bir ürolojik rahatsızlığınız nedeniyle yardım almak istemeniz durumunda, hali hazırda Üroloji Uzmanı olarak çalıştığım

TOBB ETÜ Tıp Fakültesi Üroloji Anabilim Dalı’na başvurabilirsiniz.

Kliniğimiz poliklinik ve ameliyathane olma üzere iki ayrı üniteden oluşuyor.

Polikliniğimizde önce şikayetlerinizi dinliyor ardından detaylı bir fizik muayene ile değerlendirmemize başlıyoruz. Gerekli olan hastalarda kan ve idrar örneklerini bölüm içerisinde alıyor ve tanıya yardımcı ileri tetkiklere geçiyoruz. Polikliniğimiz bu ileri tetkikler için gerekli her türlü tıbbi ekipmana sahip durumda. Bunlardan en yoğun kullandığımız ultrasonografiyi bizzat kendimiz yaparak prostat büyümesi, üriner sistem taşları ve üriner sistem kanserlerinin tanısını hemen koyabiliyoruz.

Yine polikliniğimizde iki adet üroflowmetri cihazımız mevcut. Bu cihazları prostat büyümesi başta olmak üzere idrar yapma güçlüğü olan hastaların ayırıcı tanısını koymak için kullanıyoruz.

Polikliniğimizde mesane fonksiyonlarını değerlendirdiğimiz, nöro- ürolojik hastalıklarda bize çok yardımcı olan gelişmiş bir ürodinami  laboratuarımız mevcut.

Bunun yanında mesane tümörlerinin tanı ve takibi, stent alınması gibi girişimsel işlemler için kullandığımız bir endoskopi odamız var. Buradaki işlemleri lokal anestezi altında yapıyoruz ve hastalarımızda minimal travma yaratması için yumuşak ve bükülebilir endoskoplar kullanıyoruz.

Polikliniğimizde kullandığımız bu ileri standarttaki ekipmanlar sayesinde hastalarımızın büyük çoğunluğu bölüm dışına çıkmadan kısa sürede tanı alabiliyor. Bu süreç yine kısa sürede hastalarımızın tedavisine başlamamıza olanak sağlıyor.

Kliniğimizin diğer bir ünitesini oluşturan ameliyathanemizde iyi huylu prostat büyümesi tedavisinde kullandığımız GREENLIGHT LAZER sistemi, PLAZMAKİNETİK rezeksiyon sistemi ve her türlü üriner sistem taşını endoskopik olarak rahatlıkla  kırabildiğimiz HOLMİYUM LAZER sistemimiz mevcut.

Prostat kanseri tanısında hedefe yönelik biyopsi için kullandığımız FÜZYON BİYOPSİ sistemleri ve prostat kanserinin tedavisindeki alternatif tedavi yöntemlerinden biri olan NANOKNİFE, kliniğimizin onkolojik başarısına katkıda bulunuyor.

Tabi ki cerrahi girişimler dışında, medikal olarak tedavi ettiğimiz hastalarımız da var.

Androloji başlığı altında topladığımız ereksiyon problemleri, erken boşalma gibi cinsel işlev bozuklukları ve erkek kısırlığı günlük pratiğimizde sık karşılaştığımız hastalıklardan sadece birkaçı.

Ayrıca çoğunlukla kadın hastalarımızda rastladığımız idrar kaçırma ve aşırı aktif mesane gibi hastalıkların ve çocuklarda karşımıza çıkan ürolojik rahatsızlıkların tanı ve tedavisini de yapıyoruz.

Yüzyüze muayene için